lördag 4 augusti 2012

Whenever you believe :(

har suttit här i Malmö och spelat in mig själv och min vän sjunga till massa låtar och även med en rolig iPhone app :)

Men va hände?
Jag hamnade i min depression och började tänka och känna saknaden :( varför kommer det bara? Och varför när jag försöker ha kul och njuta av att vara hemifrån. Men nej det får jag aldrig utan alltid ska jag tänka och sakna dig så mycket så mitt hjärta blöder :( jag orkar inte !

För inte så länge sen hörde jag detta
Från en vän: du måste inse och ta itu med dig själv om vad du egentligen saknar och vad du vill , för endast du kan göra så du kan få de. Du måste hitta dig själv i ditt inre, gå djupt in i ditt inre.

Frågan är hur?

Men just nu vill jag bara bli av med denna saknad och smärta jag bär på. Ingen förstår , inte kan jag få någon att förstå känslan jag bär på nu.

ingen kan förstå , men meningen är väl inte att nån av mina nära ska förstå när jag själv inte förstår. Djupt ner i mina ögon ser man smärtan och tårarna som bara vill rinna ,men omgivningen gör så jag håller in varenda känsla och varenda tår.

När jag bär på denna känsla vill jag bara försvinna, försvinna långt här ifrån, ifrån allt och alla ,mig själv!! Känslan blir smärtsam och skadlig för mig !!! Skadan jag ibland önskade hände för jag skulle försvinna från dessa tankar ,smärta,sorg,tårar !!!

Hatar hatar hatar !!!! Lämna mig ifred !!

När ska jag hitta mig själv?finna
Min inre fred :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar