torsdag 2 augusti 2012

Rest in peace :(



Ibland blir jag så jävla besviken på en del människor,och arg på samhället,livet och allt.
Hur fan ska man bli av med alla dessa jävla droger ? Alla unga,som äldre människor dör utav allt detta skit :(.. Ibland tänker man inte tillräckligt mycket på och skadar sig själv på en överdos eller att man ens vill ta sitt liv? :S:( , ja förstår inte varför. Men att en människa oxå missbrukar droger och blandar 2 olika sorters droger som man tidigare inte använt och tyvärr blir det för mycket ibland och slutar det med en överdos som det idag har gjort för min ex's vän,min vän,en pappa till 2 barn,och hans tjej & familj. Imorse lämnade du detta liv av en olyckshändelse , av ett missbruk som gick snett :(



fy fan säger jag bara, men jag hoppas du har det bra där uppe och vi kommer sakna dig alla ,dina barn,din familj och dina vänner. I våra hjärtan finns du alltid kvar.


Rest in peace Dennis 2012-08-02 :( Vila i frid...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar