fredag 24 augusti 2012

Semester !!! Äventyr & saknar vän

Idag tog jag semester och överlycklig och längtar .. Sitter hemma och väntar på att föräldrarna ska komma hem från hemlandet och dem
Är framme kl 23.00 .. Ska laga mat snart till dem , blir korvstroganoff och ris och få
Massa grejer .

Sen imorgon blir det packa inför Turkiet resan och tvätta sen vara barnvakt åt
Fasters prinsessa :) sen söndag åker jag till Malmö till min vän med dem
Andra tjejerna och tisdag tar vi flyget till Turkiet.

Here we come , längtar sjukt mycket .

Äventyr vi ska testa :

Åka fallskärm , båttur runt Medelhavet se delfinerna,sola,bada,festa,spa,massagefixa naglarna och massa annat. Ser verkligen fram emot denna resa..

Saknar min bästa vän jah inte
Sett aeller hört från på flera
Månader hoppas hon mår bra <3

Bilder kommer komma när jag är tillbaka 5 september är jag tbax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar