måndag 13 augusti 2012

Hiphop kultur /rix fm

Hej kära blogg läsare !

Eftersom jag inte har en data så har jag varit lite seg med att uppgradera bloggen då jag oftast brukar skriva mycket och tycker det är skönast att göra de via datan än Iphone appen som finns. I torsdags började rix fm och slutade igår, har varit massa
Musik, karuseller och massa annat :€ i fredags var jag en runda på stan med 2 jobba kompisar och åkte karusell och fy vad rädd jag var , första gånger jag åkte en av dem .. Ush höll på spy och kunde knappt se hehe ! Men det var trevligt faktist, kom hem senare och framåt kvällen började jag att göra cheescake för morgondagen (lördagen) då det inte var vilken dag som helst utan min födelsedag:) jag blev 23år gammal, kändes inte ens som att man fyllde år ,de va nog länge sen man kände de. Så det var besök från vänner,jobba kompisar och var ganska så lugnt och skön födelsedag, men det gillades :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar